Returnering & Reklamation

RETURNERING
Skulle de fremsendte varer ikke leve op til dine forventninger, kan du sende din ordre retur og få pengene tilbage.
Husk at vedlægge kopi af ordrebekræftelsen eller anden dokumentation for dit køb.
Returnering som følge af fortrydelse sker på købers egen regning. Alle returvarer skal sendes til nedenstående adresse:Acorn Bizlab ApS
Geelsskovvej 43
2830 Virum
DenmarkOBS! Fodtøjsæsker må ikke bruges som forsendelsesæsker, men pakkes ind ved returnering.
Varerne skal returneres med originale mærker m.m.
Ved tilbagelevering skal du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Du har selv ansvaret for
pakken/varerne, indtil vi modtager den/dem. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.Returpakker skal sendes med omdeling:
Du vælger selv hvilke fragt-/pakkefirma du vil benytte i forbindelse med returnering af din vare. Dog modtager vi ikke pakker sendt retur med DAO via guloggratis, da de bliver leveret i pakkeshop, som vi ikke har mulighed for at hente. Vi anbefaler at bruge Postnord eller GLS.
Vi anbefaler blot, at du sender din returpakke med Track and Trace, hvis der skulle opstå forsinkelse eller udeblivelse af pakken, er der mulighed for at spore denne.
Vi accepterer ikke returpost sendt til postbutik eller pakkeboks. I sådanne tilfælde må det forventes, at pakken ryger retur til afsender, hvorefter den må sendes på ny (med omdeling). Alle udlæg i sådanne situationer pålægges afsender. Pakker sendt pr. efterkrav modtages ikke.

Returnering i fysisk butik:
En vare købt på webshoppen, kan ikke returneres i fysisk butik.

Bytte:
Ønsker du at bytte en vare til en anden størrelse eller farve, skal du returnerer varen og lave en ny ordre via webshoppen. Når vi modtager returvaren overføres pengene til din konto.
Husk at vedlægge ordrebekræftelsen.

Tilbagebetaling: 
Når vi modtager varen, tjekker vi den, og du får tilbagebetalt det beløb, du har indbetalt til os ved købet.
Beløbet bliver altid tilbageført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Har du f.eks. betalt
med kort, tilbageføres købsbeløbet til det betalingskort, du brugte ved købet. Beløbet skal ifølge
forbrugerreglen tilbagebetales inden der er gået 14 dage fra modtagelsen af varen, vi bestræber os dog på
at tilbagebetale pengene umiddelbart efter modtagelsen af returvaren/varer.

BEMÆRK: Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi:
– Du reelt har taget varen i brug.
– Hvis mærkat/label er aftaget helt eller delvist, eller hvis den mangler.
– Den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den.
– Du har håndterede varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes
art, egenskaber og den måde, som de fungerer.
– Du har ikke fulgt de begrænsninger i fortrydelsesretten, der følger af plombering, varetype m.m.

Hvis du har taget varen i brug ud over hvad der er nødvendigt for at kunne konstatere varens art,
egenskaber og den måde den fungerer på, forbeholder vi os retten til, efter en konkret vurdering i hvert
tilfælde, at reducere tilbagebetalingen eller lade tilbagebetalingen helt bortfalde. Du hæfter altså kun for
eventuel forringelse af varens værdig, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at
fastslå varens art, egenskaber og den måde de fungerer på. Emballagen/indpakningen af varen skal
behandles med omhu, her tænkes specielt på sko-, parfume- og smykkeæsker, så vi kan genbruge den –
hvis ikke kan der fremkomme værdiforringelse af varen.

Spørgsmål vedr. returnering:
Hvis du har spørgsmål kan du rette henvendelse til vores kundeservice, på mail info@muuchas.com eller
ved at ringe på +45 20 35 95 52

REKLAMATION

Dit køb af omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld
vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en
fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Du skal reklamere indenfor “rimelig tid”
efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig, og inden
for 1 måned efter fejlen blev opdaget.
Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til info@muuchas.com eller på tlf. +45 20 35 95 52
En reklamation, der sendes retur, uden der har været kontakt til os, godkendes ikke.

Varen sendes derefter til:
Acorn Bizlab
Geelsskovvej 43
2830 Virum
Danmark.

OBS! Fodtøjsæsker må ikke bruges som forsendelsesæsker, men pakkes ind ved returnering.
Varerne skal returneres med originale mærker m.m.
Ved tilbagelevering skal du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Du har selv ansvaret for
pakken/varerne, indtil vi modtager den/dem. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

Returpakker skal sendes med omdeling:
Du vælger selv hvilke fragt-/pakkefirma du vil benytte i forbindelse med returnering af din vare.
Vi anbefaler blot, at du sender din returpakke med Track and Trace, hvis der skulle opstå forsinkelse
eller udeblivelse af pakken, er der mulighed for at spore denne.
Vi accepterer ikke returpost sendt til postbutik eller pakkeboks. I sådanne tilfælde må det forventes, at
pakken ryger retur til afsender, hvorefter den må sendes på ny (med omdeling). Alle udlæg i sådanne
situationer pålægges afsender. Pakker sendt pr. efterkrav modtages ikke.